Älska mig igen

Haft en otrolig helg, som de flesta andra helgerna. Har till och med tänkt börja blogga igen!
Var rätt gött att börja helgen med att sluta skolan klockan 12 i fredags, drog hem, cyklade en stund och på kvällen vankades det födelsedagsfirande med tjejerna hemma hos min fina vän Emma!
Navelpiercing fick hon av oss, så galet avundsjuk! Blev en riktigt mysig kväll med god mat och roligt folk!

I lördags blev tidig uppstigning för att tillbringa dagen med Isabell, Pontus kusin! Hon kom redan klockan tio och stannade till sex!
Var mysigt, med ridning, bakning och barnvaktande! Jag gillar vekligen min söta granne Hanna!
Tillbringade kvällen vid Kalkis med Anton, Axel, Willy, Elin, Malin och Emelie! Blev grillning och mys vid både engångsgrill och brasa!
Blev en lååååååååång tur hem på mopparna, i typ 20-30 km/h! Jaja, så kan det vara!
Mös och drack varm choklad hos Elin innan jag begav mig hem igen:)

Hade en lugn söndag med ridning och återigen barnvaktande!
Åkte senare hem till Pontus och tillbringade natten där!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback