Lev när du kan

Haft en riktig slapp dag, är inte helt bra i varken näsa, öron eller hals så det passade bra!
Min fina älskling åkte hem vid två och om vi har riktigt otur får vi inte träffas förrän om fyra veckor! Antar att det inte kommer bli så eftersom mamma och pappa antagligen kommer skicka mig dit då jag alltid blir tjurig om jag inte träffat Pontus på någon vecka.
Har även pluggat en del idag, fixat musikanalysen, kollat dansen, gjort mitt nationella svenska tal halvklart och kikat på en redovisning till på onsdag. Är inte alls taggad att gå till skolan igen, men det här lovet har varit underbart med en skvätt av framtiden så jag får väl stå ut.
Imorgon ska jag få en del saker gjort också tänkte jag, rida, städa rummet och plugga!
Nej, nu ska jag snart krypa ner i sängen, sorligt nog ensam.
Har ju sovit tillsammans med älsklingen i en veckas tid nu!
Är så galet kär i den grabben så det är inte sant,
annars är jag trött på det mesta

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback