Sick!

Usch vad jag hatar att vara sjuk!
Andra dagen jag ligger hemma utan att göra någonting,
kan inte rikigt säga att jag känner mig bättre än igår heller. 
Men jag skulle behöva släpa mig till skolan imorgon, vill inte missa mer nu!
Får se hur jag känner mig ikväll..
Men det är så surt eftersom jag hade så roliga planer för helgen,
har bland annat en viktig kurs på lördag som jag absolut inte vill missa,
men som det känns nu så kan jag inte vara med på den!
Får trycka i mig ipren och dricka te hela dagen lång så kanske det släpper..
Det enda positiva är väl att jag nu har lyckats ta mig tid att skriva min sommarjobbsansökan!
SKullle behöva plugga lite också, men det är ingenting jag känner att jag orkar..
jobbigt värre när man inte ens orkar släpa sig till spisen och lägga in i den!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback